uzun sözün kıssası..

       Bazen öyle anlar vardır ki bir buhranın tam ortasına düşersiniz. Bir çıkmazın başrol oyuncusu olursunuz. Sözler boğazınızda düğümlenir. Doğrular yanlış oluverir.Hayat ne garip , ne zaman bişey düşünseniz , isteseniz size hep beş kardeşi gösterir.. Ya size öyle geliodur yada zaten başından beri hep öyledir. Yani sorun aslında istediğimiz şeyi elde edebilme , yapabilme noktasında kilitlenir. Hani deriz ya "ben herşeye yeniden başlıyorum. Artık üzülmek istemiyorum, mutluluğa odaklanacağım." diye işte yanlışı en başından yapıyoruz belki de ..Kararlarını hayata haykırırsın da o sana "al sana sayfa ..."der dalga geçer gibi.Ne zaman iyi bir şeye karar versek hep yanlışını çekeriz üzerimize. Mutluluk için attığın her adım mutsuzluğun olarak geri döner.Niye bilmem ama bana bu aralar çok oluyor ne zaman iyi bir şey yapmaya karar versem mutsuzluğum katlanıyor. Hiçbişey kolay değildir hayatta kabul ama bu kadar zor olmasına da gerek yoktu ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder