yorumsuz.

Kendimce bir sürü planım var ama hepsi birbirine karışmış. Yerlerini şaşırıyorum.
                       Hedeflerim kafamı karıştırıyor.
Hayata dair bir çok şeyi uyuyarak kaçırdığımı farkettim. Ve artık uyumamaya kara verdim..
         Bir konuda yada bir çok konuda iyi olmak konusunda kararsızım .
                                   Mesleğimi seçerken diğer sevdiğim şeyleri kenara itemiyorum.
 Ama malesef örtüşmüyorlar.
        Bazı şeyleri ertelemek en iyisi..
Yada daha iyi çözümler..
               Bilemiyorum..
Fena halde sorgulama evresindeyim. Ve en son lisede bu kadar tereddüte düşmüştüm..
O zamanlarda benim saçma sapan sorularıma makul cevaplar veren  dostum  sayesinde  atlatmıştım..
      Şimdide fazlasıyla karışığım..
               En baştan başlamak ne kadar zor olabilir ki ?
  Nasıl bir keşmekeşin içindeyiz böyle..
                              Hayata  dair saçma bir yarış , çözümsüzlük..

Belkide tek ihtiyacım olan şey kendimden biraz uzaklaşmam ..
         
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder