kaçasım var hafız!

kapattım gözlerimi ve uzun uzun düşündüm. neyi istediğimi,çelişkilerimi, iç hesaplaşmalarımı.
uzaklaştığım ,uzaklaştırdığım şeyleri..korkularımı.
bazen en kötü karar kararsızlıktan iyidir derler.nedenini bir türlü çözemedim.
bu kararsızlıklar şekillendirdi hayatımı.dik başlı olmaktı belkide.
hep karşı çıkmak muhalif olmak ,hayata. bu içimdeki boşluk da nerden geldi?
uyumak istiyorum.göz kapaklarım ağırlaşıyor.yoruldum ,hemde çok..
önyargıları kırmaya çalışmaktan yoruldum.zamana ayak uyduramamaktan yoruldum.
değer verdiğim şeyleri kaybetmekten..
yeni bir sabaha uyanıp hiç kimsenin tanımadığı bir yere gitmek ve hep göçebe olmak istiyorum.
zamana ve mekana bağlı kalmadan. sessizce çekip gitmek yada kısaca kaçmak..

2 yorum:

  1. kaçtığında kaçtıklarınıda götürürsün yanında .

    YanıtlaSil
  2. ama yinede bazen kaçmak kalmaktan daha akıllıca gelir.

    YanıtlaSil