Farklı Hayallerin Farklı Hayatları..

Herkesin bir çocukluk hayali vardır mutlaka.Büyüyünce şunu olmak isterim bunu olmak isterim
filan diye hayaller kurardık.
Büyüyünce işler çocukluktaki hayaller gibi kolay olmuyor tabi. Bazen farklı yerlere , farklı hayatlara sürükleniyoruz.
Çocukken tarihi çok severdim mesela.tarihle ilgili şeyler okumayı, biriktirmeyi,anlatmayı..Dünyanın yedi harikasını okurdum büyülenerek.. İçimde hep bir uzakların hayali..
Renkli ,heyecanlı bir hayattı benim için.İnsanları görüyordun okudukça,duyguları,karmaşaları,entrikaları..
Belkide bu kadar sevmemin nedeni kendi duygularımın da ötesinde bu karmaşayı hissetmek , anlamaktı..
Şimdilerde tamamen farklı bir yerdeyim.Ruhum zayıflamış bu hayatın keşmekeşinden.. Sayıların arasında kaybolmam gerekiyor hiç bir şey düşünmeksizin..Düşünemiyorum da zaten ,kendimi ertelemeye alıyorum hep..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder