olası olması halinde olmayanlar ve olası halinde olanlar yada..

kafam kazan bile değil kazanlar dolusu oldu.. sanırım çok fazla şey hayal etmeye başladım ve onları gerçek kılmak içinse çok az şey yapmaya başladım.. ne yapmak istediğime , nasıl yaşamak istediğime ve geleceğime odaklanırken kendimi boşlukta buldum. ne geri gidebiliyorum ne de ileri. mutlu olmak için gerekli olan şey ne?
işin garibi sebebsizde mutlu olabiliyorken hala mutsuzum diyebilmek. ya da bu biraz görgüsüzlük. dedim ya kafam kazan gibi bütün düşüncelerim sanki birbirini çürütmek için yarışıyor ve sonunda elimde kalan bir hiç oluyor. bir insan hayatında her şeyi sevip her şeyi yapmak isterse sonunda hiç bir şey yapamazmış , sanırım bu benim. insan nasıl karar verir ki geleceğine yada seçeceği yola. bence bu tamamen çevrenin etkisi. insanın kendini bir yerde görme arzusu , hayali. tabi bazen bu hayaller gerçeklerden tamamen uzaklaşıp bir ütopyaya da dönüşebiliyor. bu biraz sakıncalı bir nokta. her şey hayal ettiğinle aynı doğrultuda gitmediğinde hiç de mutluluk verici bir hal almıyor. bu düşünceleri sıraya koymanın bir yolu olmalı. bazen yanlış parçalar çok fazla sorun çıkarabiliyor. yanlışlık belkide doğru olup olmamaları değil sadece nereye koyduğumdur değil mi..

1 yorum:

  1. ah o kazanlar benim de başımın belaları ve bir de hayallerimiz. Hayal kurabilenler olarak iyi birşey mi yapıyoruz kötü mü belli değil :)

    YanıtlaSil